סיבוב יום יומי של 17 שעות בתל אביב / יום בחיי

בלוג  משמעותו יומן-רשת web log.

חשבתי שיהיה נחמד ללכת עם המושג הזה עד הסוף. אולי כמעט עד הסוף, כי לא הכל הכנסתי לכאן. אבל בהחלט הכנסתי את רוב מה שעשיתי. יש כאן גם שתיים מהבחורות הכי שוות בתל אביב. אחת מהן עכשיו כבר ביוון.

חוץ מהדברים שלא רציתי להציג, לצערי בגלל שאני בכל זאת קצת ביישן לפעמים, אז לא את הכל צלמתי. למשל כשישבתי אצל האדריכל אמנון רכטר במשרדו שבכיכר אתרים, באמצע הצטרפה גם אמו של האדריכל – השחקנית חנה מרון. התלבטתי אם לבקש לצלם את השניים. בסוף הגעתי למסקנה שהבקשה תשמע מוזרה. לכן מהביקור אצל רכטר יש כאן רק תמונות נטולות אנשים. העיצוב אגב של המשרד החדש תוכנן על ידי האדריכל כרם הלברכט – היזם והמנהל היצירתי של "החללית בירקון שבעים". 

דבר נוסף שהחסרתי הוא הפתיחה של היום. בדומה לאמצע ולסיום של היום – גם היא מצויה מול המחשב. בסך הכל אני עובד על 4 מחשבים, שביום המוצג כאן מופיעים שלושה מהם, כי את אחד לא פגשתי באותו יום. את הרשימה הזו כבר ערכתי לפני שבועיים, אבל מכל מיני סיבות העדפתי לעקב אותה. חוץ מרכטר ומרון, היו כאן גם רוני, אורן, אורית ועוד כל מיני כאלה שלא הכרתי או העדפתי להותיר מחוץ לפריים. יש גם לא מעט אדריכלות מתקופות שונות. זו רשימה של יותר תמונות ופחות מילים.

    

07:10 / במוסך, בני ברק

 

הייתה לי בעיה בהגה אז הייתי צריך ללכת למוסך שיחליפו לי אותו. למזלי זה לקח להם רבע שעה לבצע את הטיפול.

07:45 / בית מגור, נאות אפקה.

 

07:50 / מול המחשב במשרד, בית מגור, נאות אפקה

 

11:55 / חניון כיכר אתרים

 

11:57 / ריצוף, כיכר אתרים

 

11:58 / הכניסה למשרד רכטר אדריכלים, כיכר אתרים

 

12:00 / במשרד רכטר אדריכלים (משמאל עבודה של פנחס כהן גן)

 

12:01 / קיר במשרד רכטר אדריכלים

 

13:15 / כיכר אתרים

 

13:15 / כיכר אתרים

 

13:15 / הקוליסאום, כיכר אתרים

 

13:19 / בניין כלל

 

13:19 / בניין כלל

 

13:21 / שדרות בן גוריון: על יד הבית שתכנן בשנות החמישים האדריכל דב כרמי שוכן הבית בו נפגשו הוריי לראשונה

 

13:22 / שדרות בן גוריון

 

13:45 / קיש תרד ב"משולש" בדיזינגוף

 

13:51 / אורית ב"משולש" רגע לפני יוון

 

14:15 / דיזינגוף (הפסקת סיגריה של אורית)

 

14:35 / לוק - בנו של מנהיג כלבי אתונה כשומר מסך בנייד של אורית

 

14:57 / חזרה לחומרים במשרד, נאות אפקה

 

18:10 / נתיבי אילון

 

18:16 / מגדלי עזריאלי מנתיבי איילון

 

18:23 / בית אמפא, רחוב המסגר

 

18:23 / מבט מלמטה למעלה, רחוב המסגר

 

18:25 / על המחשב משקיף גם על רחוב המסגר

 

אני בונה עכשיו מודל של מרכז מסחרי באחת מהערים בישראל ולכן הייתי צריך לעצור בחנות ארטא בנחלת בנימין, כדי לקנות חומרים שהיו חסרים לי.

19:16 / ארטא, רחוב נחלת בנימין

 

19:16 / ארטא, רחוב נחלת בנימין

 

19:17 / ארטא, רחוב נחלת בנימין

 

19:17 / צבעי אקריליק, ארטא, רחוב נחלת בנימין

 

בטח ראיתם כאן כמה רשימות שפרסמתי על מבקשי המקלט מאריתראה. מדובר במחקר לא קטן שבמקרה בעקבותיו הגעתי להרצאה הזו שכאן במשרדי א.ס.ף., דרומית לתחנה המרכזית. הרצאה על פליטים.

19:32 / משרדי א.ס.ף. רחוב גולומב

 

19:32 / רוני (עדיין במעיל) בכניסה למשרדי א.ס.ף.

 

19:35 / מפת אפריקה, משרדי א.ס.ף.

 

19:40 / פתיחת הרצאה ראשונה בסדרת הרצאות חודשיות על פליטים

 

19:41 / עו"ד ז'ין מארק מסביר את מעמדם של הפליטים

 

19:41 / מיהו פליט על פי האמנה הבינלאומית מ-1951

 

לא נשארנו עד סוף ההרצאה כי הלו"ז הצפוף הביא אותנו לקפה אדר שברחוב אילת. לגמור את היום עם אורן – דוקטורנט של חיים יעקבי באוניברסיטת בן גוריון.

21:14 / קפה אדר, דרך יפו 44

 

21:16 / הבר, קפה אדר

 

21:18 / אורן ונר, קפה אדר

 

21:24 / הכיור בין שני חדרי השירותים במפלס העליון, קפה אדר

 

21:24 / תמונה על קיר בשירותים, קפה אדר

 

21:24 / הבר מהקצה העליון של המדרגות הספירליות, קפה אדר

 

21:25 / השולחנות (מימין רוני ואורן), קפה אדר

 

21:35 / (א) טחינה ועדשים חומות, בצל סגול פלפל ריוק וחריף ואורגנו (ב) לבנה שמן זית וזעתר (ג) עלי גפן מקושטים ביוגורט וגמבה, קפה אדר

 

22:41 / הבר, קפה אדר

 

22:42 / המוסיקה, קפה אדר

 

22:42 / רוני ואורן, קפה אדר

 

22:42 / רוני ואורן, קפה אדר

 

00:15 / בחדרי, מוריד תמונות למחשב

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מעניין.

    אני מרשה לעצמי לקבל ממך רשות מראש לנסות למצוא נקודת מבט אישית ולצלם לי יום כזה גם….

    • מיכאל יעקובסון  On 15/03/2011 at 18:33

      יהיה מסקרן לראות כיצד יראה היום שלך. בהצלחה! האמת שהרשימה הזו מאד מצאה חן בעיני ונראה לי שגם הרשימה הבאה תציג יום נוסף (את היום שלי אתמול)

  • mharpaz  On 15/03/2011 at 20:52

    ובדיוק קורא אני בעיתון כי הבחור שניגן בקפה אדר החליק במדרגות הלוליניות ונפצע.
    מעולם לא שמעתי על בית הקפה הלז שברחוב אילת.
    והנה – רוצה הגורל ואני קורא עליו פעמיים באותו היום.
    פעם אחת יותר מדי… הכוונה לפציעה של הבחור שהוגדרה כקשה.

    • מיכאל יעקובסון  On 15/03/2011 at 20:57

      מדרגות לוליניות הן סכנה לחסרי מזל: הצעידה הסיבובית לא רק מסבכת את הרגלים אלא מעוררת סקרנות היות והחלל נחשף לפניך כמו מניפה. כך יוצא שבמקום להסתכל על המדרגות, אתה מסתכל על החדר וזה בהחלט מתכון לנפילה. היות ואני שרדתי את המדרגות האלה, כל שנשאר לי הוא לאחל רפואה שלימה לנגן חסר המזל.

  • תומרון  On 24/03/2011 at 14:52

    פוסט מקסים ומקורי, כן ירבו.

להשאיר תגובה

