שיר אהבה ללא תקוה

חי אני ללא גבולות

ורק אותך רוצה אני לפתות.

מספר אני על אהבתנו לכל העולם

כי אותך אני רוצה יותר מכולם.

(פזמון:)

אז למה אהובה ליבי נשבר

כי איתי לא תהיי מחר.

בלילות ברחובות אני הולך

חושב כל הזמן איך אשמור לי את ליבך.

האהבה האם בוערת היא בינינו

האם היא חזקה יותר משנינו.

את לא נותנת לי תקוה

אך בליבי תמיד תפילה.

בוכה גם בלילה גם ביום לאלקי

ותפילותי לא עוזבות לרגע את שפתי.

(פזמון:)

אז למה אהובה ליבי נשבר

כי איתי לא תהיי מחר.

בגללך נפשי היא כמו כדור של אש

ורק אותך אני מבקש.

בחיי בלעדיך אין לי אור

תזהרי ילדה, כי לא אחזור.

אם לא תגידי את המילה הנכונה

יש גם מצב שאוריד לך סטירה.

ואם תגידי שאת רוצה שיהיה לך טוב

אז אולי תרצי שגם אעזוב?

(פזמון:)

אז למה אהובה ליבי נשבר

כי איתי לא תהיי מחר.

את שערך הארוך אני רוצה לשטוף

אז בואי רדי איתי כאן לחוף.

אל תשארי לבד זונה

כי ביחד שנחיה צריך הרבה אמונה.

(פזמון:)

אז למה אהובה ליבי נשבר

כי איתי לא תהיי מחר.

* * *

להנאתכם שירי אהבה נוספים:

-שיר אהבה ראשון-

-שיר אהבה של טיפש-

-שיר אהבה בלי שושנים-

-שיר אהבה ליפה ולשרוטה-

-שיר אהבה בקומה העליונה-

-שיר אהבה על גג הממלכה-

-שיר אהבה למעלית-

-שיר של קורבן אהבה-

-שיר אהבה מתחת לאוטובוס-

-שיר אהבה ברחוב הס-

* * *

לפני כחודש וחצי הוזמנתי לקרוא שירה בערב שנערך בבית ביאליק בעריכת המשורר דורי מנור. בערב המדובר קראתי ממחזור שירי האהבה שיצרתי לפני כשנה ושחלקם פורסמו לראשונה בבמה זו. בימים אלו אני משלים את מחזור השירה השני של שירי האהבה שיקובצו יחדיו לספר שירי הראשון שיראה אור לקראת סוף השנה.

בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לגלית ולדורון שהאמינו בי ובשירתי, ונתנו לי את ההזדמנות היקרה להביא את השירים לבית הדפוס. אשמח לשמוע את תגובות הקוראים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • זרזיף  On 22/06/2010 at 10:52

    עדיף שתתמקד בתחומי הליבה שלך.

  • פידל קסטרו  On 23/06/2010 at 0:44

    אלים משהו,אבל כנראה שזה הסבטקסט בכל שירי האהבה המזרחיים.בלעדייך אני חצי בן אדם,אבל אם תעזבי ווי ווי ווי מה שאני אעשה לך.

  • פאני רוטנברג  On 19/11/2012 at 15:54

    שירי אהבה כמה רוך חשים מהמילים
    עדינות השורות שנרקמו בשיר והכול מדבר על אהבה זו מסיפה טעם מדהים לחיים ואש למדורה
    אשמח לביקור באתר שלי
    תודה על עונג רב מלקרוא שיר על אהבה

להשאיר תגובה

