שיר אהבה בלי שושנים

כשעזבת אותי לבד

לא אכלתי עוד דבר

תמיד אחכה ללכת איתך אל המרכז

אולי נמצא שם משהו מיוחד

כולם רוצים אותך כי את שווה

ואת בכלל לא מבינה מה קרה

ליבי נשבר ואני כאן לבד

והבת של גוגי באה לדבר על ערד

נפגשנו בבריכה בשכונה

ואת אמרת שאת כאן מנויה

הגעתי למחרת אבל את כבר אותי שכחת

חזרתי למרכז הפעם להתפלל

לבורא עולם שאותך יתן לי מהר

בתוך כל בחורה ישנה מזרקה

בכל זוג מכנסיים צעירות ישנה גבעה

אני המועמד לאהבתך האמיתית

בואי ועשי עימי אהבה חייתית

قربانی عشق זה מה שאני בערבית

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קוראת תועה  On 06/08/2009 at 9:17

    ממליצה לך לקרוא את הספר מזשיר מאת שמעון זנדבנק

  • מלתוס  On 06/08/2009 at 15:48

    תחזור לצלם ולשלוח
    חלאס עם השירים

  • מיכאל י.  On 06/08/2009 at 16:32

    אינך חובב שירה? בכל מקרה, אקבל את עצתך והשיר הבא יהיה שיר הסיום אשר יחתום את מחזור שירי האהבה, ממילא היא נוסעת לחו"ל.

  • .  On 07/08/2009 at 11:00

    די חאלס.
    גם צילומי הצלחות הריקות לא משהו.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 08/08/2009 at 10:16

    מיכאל, נראה ששדה השירה מעט זר לך, ואתה הולך בו כמו תם שעושה אשר על לבו, אבל אההה שירים כמו בניינים יש יסודות ועניינים שראוי לדעת, זה שקל להניח יד על מקלדת מאשר על תכנית שרטוט לא אומר שכל אשר פולט הקולמוס הוא שיר. כיוון שהפרוזה שלך כתובה עם טאצ' אולי קצת חקר של שדה השירה יוכל להוביל אותך להמריא
    מומלץ לפתוח בקריאת שירה. כמה ספרי שירה יש לך על המדף? וכמה ספרי ארכיטקטורה?

  • פאני רוטנברג  On 21/11/2012 at 19:31

    זה לא כתיבת שירים רגילה יש כאן בין השורות
    משמעות עמוקה לקרוא כל מילה כל שורה לחוש את עצמך כדמות שלה השיר נכתב
    מזמינה לביקור באתר שלי שכולו שירי אהבה
    http://newlovesongs.net/
    אשמח לחוות דעת על הכתיבה שלי
    תודה על העונג וטעם מיוחד.

כתיבת תגובה

