שיר אהבה ראשון

רשימות הן תרפיה לנשמה

אז למה ליבי אינו נרגע

רק עליה חושב כל הזמן

והיא מזה לא יודעת כלל וכלל

נדמה לי לפעמים שזהו זה ולה אומר

שליבי הוא שלה לעד ולעולם

רעידת אדמה בניין התמוטט

גם בלי המשכנתה ליבי לה רוטט

ואם איתה ארצה ללכת כל לילה לישון 

בתור לצערי לא אהיה הראשון

זה חלום וזו שאיפה

שלי תהיה כל החבילה צמודה

ייסורי קשים אך אותם אסתיר מכל עין

אך בקרוב יישבר לי כבר ה___

כי לה משתוקק ואותה אני אוהב

ואם היו לי ביצים הייתי מציע לה מייד נישואין.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דב  On 26/07/2009 at 3:58

    מאחר שאתה אדריכל – למה לא תפרוש את
    נשמתך [לא את משנתך, במתכנות השירית] באופן
    פונקציונלי, במילים פשוטות היוצאות מהלב
    ויש סיכוי שגם ייכנסו אל הלב האחר.
    גישה פשוטה, לא מתחכמת, לא מנייריסטית,
    תמיד ראוייה להתייחסות, כמו אל יצירה
    ארכיטקטונית טובה, שווה לכל נפש.

  • .  On 30/07/2009 at 13:22

    גבר לא רץ אחרי אוטובוס ולא אחרי אישה…תמיד יש אחד/ת נוסף/ת בדרך!

  • מרצדס סוסי  On 01/08/2009 at 0:42

    אין ברשימות רומנטיקה .

להשאיר תגובה

